دانه های ریز و خوراکی تخمه کدو درشت، بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید، دارای مواد مغذی هستند. دانه های کدو تنبل با وجود بسیار ریز بودن، سرشار از مواد مغذی حیاتی هستند که بدن ما به آن نیاز دارد. در نتیجه، دانه کدو تنبل فواید سلامتی متعددی دارد که یکی از آنها کاهش وزن است. علاوه بر این، دانه های کدو تنبل باعث می شود که وعده های غذایی ما سالم باشد و در عین حال طعم و طعم منحصر به فرد خود را اضافه می کند.

انواع تخمه کدو تنبل موجود در بازار در بسته بندی ها و طعم های مختلف موجود است. اما، همه یکسان نیستند. دانه های فروخته شده در بازار با دانه هایی که مستقیماً از کدو تنبل استخراج می شوند متفاوت است. تخمه کدو گوشتی که می توانید از بازار بخرید بدون پوست هستند. با این حال، همه این نوع از دانه های کدو تنبل به یک اندازه مغذی نیستند.

در حالی که آنها برای اکثر افراد مناسب هستند، برای همه مناسب نیستند. علاوه بر این، آنها عوارض جانبی خود را دارند و با همه داروها ترکیب نمی شوند. با این حال، نکات خاصی وجود دارد که باید قبل از تصمیم به خوردن آنها در نظر داشته باشید.

با این حال، برای اکثر مردم، دانه کدو تنبل یکی از مفیدترین مواد غذایی است.

سالم ترین شکل تخمه کدو پوست نازک
شما می توانید انواع برشته، شور، طعم دار، روکش شده، سرخ شده، کوبیده شده و حتی انواع ساده را پیدا کنید. با این حال، شما باید به دنبال نوع خام، بدون نمک و ساده باشید. نوع خام دارای بیشترین فیبر و چربی غیراشباع است. در حالی که این دانه های خام سرشار از پروتئین و مواد معدنی هستند، کالری کمی دارند و کمبود سدیم دارند و آن ها را بسیار سالم می کند.

این خوراکی های سبز، مسطح و بیضی شکل، بهترین مکمل برای رژیم غذایی شما هستند. آنها بهترین جایگزین برای میان وعده میان روز شما هستند. بنابراین، آنها به شما کمک می کنند تا یک ترکیب رژیم غذایی متعادل و مغذی را به دست آورید که منجر به یک سبک زندگی سالم می شود. جایگزینی سایر تنقلات مانند چیپس سیب زمینی یا غذاهای سرخ شده با این ماده نیروبخش مفید است زیرا مغذی تر است.

ارزش غذایی تخمه کدو دو آتیشه
دلایل متعددی وجود دارد که چرا تخم کدو تنبل برای سلامتی ما بسیار مفید است. هر وعده، که تقریباً 30 گرم است، حدود 151 کالری دارد. وعده 30 گرمی، تقریباً یک چهارم فنجان، سرشار از پروتئین و فیبر است. بیایید نگاهی به ارزش غذایی آن بیندازیم.

  • منابع:
  1. Pumpkin Seeds – Benefits, Nutrition, Precaution & Recipes
  • تبلیغات:
  1. برنامه موقت ایالات متحده برای روپوش
  2. محافظ روبالشی هتل پیشرفته
  3. فردی که با فروش کلیه خود توانست پولدار شود!
  4. پکیج و رادیاتورهای ترکیبی الکتریکی EHC

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *