ضامن ارتباطات داخلی و خارجی، من به توسعه شهرت و تصویر Teralta کمک می کنم و اولویت ما قرار دادن رضایت مشتری به فرهنگ سازمانی است، به همین دلیل است که برای نزدیکی و پاسخگویی بیشتر، پیوندی بین شما و همه خدمات خود ایجاد می کنیم.

برای زیباتر کردن کفپوش خود، کاشی کاری و استفاده از انواع سرامیک نظیر سرامیک براق سفید می تواند زیباترین جلوه باشد!

در سفال، سنگ طبیعی یا ماسه سنگ، کاشی ها فضای متفاوتی را به فضاهای شما ارائه می دهند.

از سوی دیگر، بسته به وضعیت کفی که می‌خواهید کاشی کنید، چندین تکنیک تخمگذار وجود دارد: چسب‌کاری، کاشی‌کاری مهر و موم شده، کاشی‌های گیره‌ای و روی پایه‌ها.

سرامیک براق سفید

کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک از خاک رس مرطوب ساخته شده است. مواد دیگری مانند ماسه، فلدسپات یا حتی کوارتز اضافه شده و با تکنیک های مختلف پخت پخت می شوند.

کاشی‌ها: متخلخل، کاشی‌ها در مربع‌ها یا مربع‌های هشت ضلعی کوچک هستند. با پرداخت کم و بیش صاف، آنها جذابیت و ظرافت “پروانسالی” را به ارمغان می آورند.

کاشی های سنگی: ظروف سنگی کشیده یا سنگ چینی، این کاشی ها از خاک رس و مواد معدنی ساخته می شوند. ظروف سنگی به ضد آب بودن، لغزش نشدن و بسیار بادوام بودن شهرت دارند. به فضاهای شما فضایی بسیار زیبا و متمایز می دهد!

2. کاشی های سنگ طبیعی

کاشی های سنگی فضایی طبیعی به طراحی های داخلی و خارجی شما می دهند. کاشی ها یا حتی دال های سنگی بسیار محکم هستند. برای چیدن آنها به دلیل وزنی که دارند نیاز به مداخله کاشی کار حرفه ای دارند.

انواع مختلفی از کاشی و سرامیک کاری سنگ وجود دارد:

  1. سنگ مرمر
  2. سنگ آهک
  3. سنگ لوح
  4. سنگ گرانیت
  5. تراورتن

سنگریزه‌ها به‌طور فزاینده‌ای به‌عنوان کف‌پوش، برای تزئین یا اطراف کاشی‌های کف و یا برای آراستن حمام استفاده می‌شوند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *