اگر به یک شوی مد حرفه ای بروید، احتمالاً تعداد زیادی از این نوع شلوارها را در باند فرودگاه خواهید دید، تا حدی به این دلیل که آنها در طیف گسترده ای از پارچه ها، طرح ها، طرح ها و البته رنگ ها هستند.

 وقتی نوبت به یافتن جفت پالازو مناسب می‌رسد، آسمان محدودیت است، بنابراین صرف نظر از ترجیحات و سلیقه‌های شخصی شما، مطمئناً چیزی را که دوست دارید پیدا خواهید کرد.

مانند بسیاری از مدهای نمادین،  هل‌کننده‌های پدال  به عنوان یک لباس مانند: شلوار جین ماوی کاربردی شروع شدند.

اما این شلوار مورد استقبال افراد شیک پوش قرار گرفت و به زودی به ظاهری نمادین تبدیل شد که هنوز هم پوشیده می شود.

شلوارهای گیره  دار یکی از استایل های مد دهه 1980 بودند، اما مانند همه ترندها، در زمان های اخیر دوباره بازگشته اند. این یک راه عالی برای نشان دادن کفش های خود و بازگشتی سرگرم کننده به تاریخ مد است.

شلوارهای گیره دار، شلوارهای گشادی هستند که «پیچ» هستند.

یعنی ته شلوار را گرفته، تا کنید و تا وسط ساق پا بچرخانید. به گفته  لس آنجلس تایمز ، به راحتی می توان یک شلوار گیره دار به دست آورد.

بر خلاف نامشان،  شلوارهای یوگا  فقط در طول کلاس یوگا یا ورزش پوشیده نمی شوند.

آن‌ها از راحت‌ترین شلوارهایی هستند که می‌توانید بپوشید، زیرا به شما اجازه می‌دهند در حالت‌های مختلف کشیده و حرکت کنید و همچنان راحت بمانید.

 اگرچه آنها به پوست چسبیده اند، اما به شما امکان می دهند به خوبی حرکت کنید زیرا معمولاً از پارچه های نرم مانند پنبه ساخته می شوند. شلوارهای یوگا  نیز در طیف گسترده ای از سایه ها و رنگ ها وجود دارند، بنابراین می توانید چندین جفت بخرید و هر زمان که بخواهید آنها را بپوشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *