لیست شرکت های تولید کننده سموم کشاورزی را می توانید از نمایندگی ها و مراکز فروشی که در سرتاسر کشور وجود دارد مشاهده نماید وهمچنین می توانید با کمک از کارشناسان در این مراکز از خدمات و ماوره آن ها استفاده نماید.

لیست شرکت های تولید کننده سموم کشاورزی / مرکز فروش عمده آن

معرفی انواع سموم کشاورزی

معرفی انواع سموم کشاورزی

سموم کشاورزی کود شیمیایی فسفاته و البته موادی به صورت جامد، مایع و گاز است که برای از بین بردن آفات گیاهان مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله آفات گیاهان می توان به مواردی که در ادامه بیان خواهیم نمود اشاره کرد که عبارتند از:

  • حشرات
  • علف های هرز
  • میکروب

سموم کشاورزی خاصیت بیولوژیک مخصوصی می باشند به همین دلیل هر کدام از آن ها بر روی نوعی خاصی از آفات اثر خواهد داشت. انواع سموم کشاورزی موجود دار بازار به چند گروه مختلف تقسیم می شوند که عبارتند از:

  1. علف کش ها
  2. قارچ کش ها
  3. حشره کش ها
  4. کنه کش ها
  5. ادجوانت

با توجه به این که روز به روز جمعیت جهان در حال افزایش می باشد به همین دلیل نیاز به مواد غذایی تولید شده از کشاورزی روز به روز نیز در جهان افزایش می یابد. به همین دلیل برای این که محصولات تولید شده از کشاورزی که با زحمات بسیار زیادی تولید و به بازار عرضه می گردد و در مزارع و انبار ها وجود دارد از گزند آفات در امان باشند باید از سموم کشاورزی استفاده شوند به همین دلیل امروزه این استفاده از سموم بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

شرکت های پیشرو در تولید و صادرات سموم کشاورزی

شرکت های پیشرو در تولید و صادرات سموم کشاورزی

 

تولید کننده سموم کشاورزی در کشور ایران توانسته اند با استفاده از کارشناسان در این زمینه و استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز انواع کود حیوانی پوسیده را تولید و برای تامین نیاز مشتریان خود به بازار عرضه نمایند و همچنین علاوه بر تامین نیاز مشتریان داخلی به عنوان کالای صادراتی به خارج کشور نیز صادر نمایند و باعث ارز آوری و اشتغال زدایی برای جوانان کشور نیز گردند، از جمله سموم تولید شده به گروه های مختلفی تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • ارگانو کلره
  • ارگانو فسفره
  • کارباماتها
  • پایروترئیدها

منظور از خرید سم کشاورزی به منظور کاهش جمعیت آفات در زمان تکامل و رشد آفات برای خسارت به مزارع می باشد. موثرترین و اقتصادی ترین زمان برای استفاده از سموم موقعی است که آفات به مزارع هجوم آورده اند به همین دلیل باید به صورت ضربتی از آن ها استفاده گردد.

فروشگاه کود و سموم کشاورزی

فروشگاه کود و سموم کشاورزیاستفاده از سموم کشاورزی ارگانیک باعث کاهش آلاینده های محیط زیستی ناشی از انواع سموم کشاورزی می شود در نتیجه محصول سالم تری توسط کشاورزان تولید و به بازار عرضه می شود. در کشور های جهان اول از سموم کشاورزی ارگانیک برای از بین بردن آفات استفاده می کنند.
استفاده از سموم ارگانیک دارای مزایای بیشماری است که عبارتند از:

  • سلامت جامعه
  • امنیت اقتصادی
  • خود اکتفایی در تولید محصولات کشاورزی
  • کاهش آلودگی خاک
  • ماندگاری بیشتر محصولات غذایی
  • تولید محصولات ارگانیک

شما هنگامی که به مراکز فروش کود و سموم کشاورزی مراجعه می کنید می توانید در صورتی که اطلاع چندانی از خرید محصول مورد نیاز و انتخاب صحیح سم و کود خود ندارید از کارشناسان و مسئولین فروش که در این مراکز فعالیت دارند راهنمایی بگیرد تا شما را در انتخاب درست و مناسب یاری رسانند. کود تقویتی نیز مانند سموم می توان گفت برای رشد گیاه و جلوگیری از ضعیف شدن گیاه و کاهش مقاومت گیاه در برابر آفات بسیار مهم و ضروری است که برای تولید محصول کشاورزی خود مورد استفاده قرار بگیرد که نوع کود مورد نیاز گیاه با توجه به مشخصات گیاه و نوع خاک تجویز می گردد.

بهترین مارک سموم کشاورزی دربازار

بهترین مارک سموم کشاورزی دربازارفروش سموم کشاورزی در تمامی مراکز و نمایندگی سموم کشاورزی عرضه می شود و شما می توانید بهترین مارک سموم کشاورزی موجود در بازار را با قیمت بسیار مناسب از این مراکز تهیه نمایدو امروزه برای این که کشاورزان بتوانند محصولات بیشتری را در زمین های کشاورزی خود تولید نمایند از انواع کود ها و سموم کشاورزی استفاده می کنند اما باید گفت برای استفاده از این سموم باید کشاورزان آموزش های لازم را ببینند.

هنگامی که خریداران سموم و کود برند یک محصول با کیفیت را می بینند با اطمینان کامل از این محصول خریداری شده استفاده می نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *