کمبود میوه خشک هانان زنان خانه دار را نگران کرده است

میوه خشک هانان منبع طبیعی کربوهیدرات های سریع، اسیدهای آلی، پکتین ها، فیبر، عناصر ماکرو و میکرو هستند که در واقع یک تقویت کننده طبیعی انرژی است.

راز این است که وقتی خشک می شود، رطوبت میوه را ترک می کند و تمام مواد مفید باقی می ماند. غلظت ویتامین ها به ویژه هنگامی که به طور طبیعی در آفتاب خشک می شوند زیاد است تا 90٪ در مقایسه با میوه های تازه. اما حتی در تولید صنعتی به 80 درصد هم می رسد.

میوه های خشک و توت های خشک به راحتی می توانند جایگزین شیرینی ها و دسرها شوند – و نه تنها بدون آسیب به سلامتی، بلکه با فواید زیادی.

خواص دارویی میوه های خشک: میوه های خشک می توانند درمان واقعی بسیاری از بیماری ها باشند. در اینجا لیستی ناقص از فوایدی که محبوب ترین آنها برای بدن به ارمغان می آورد آورده شده است.

 

پرتقال نباتی در درمان آسم، برونشیت و ذات الریه موثر است، خاصیت ضد باکتریایی دارد، خطر ابتلا به سرطان پوست، سینه و روده بزرگ را کاهش می دهد، عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد، از یبوست، تشکیل گاز، سوزش سر دل و استفراغ جلوگیری می کند. آنها قادر به بهبود خلق و خو و تثبیت سیستم عصبی هستند، خواب را عادی می کنند.

کشمش تاثیر مثبتی بر عملکرد کلیه ها و سیستم قلبی عروقی دارد و باعث افزایش ایمنی می شود. انجیر متابولیسم و ​​عملکرد قلب را بهبود می بخشد، قدرت و انرژی را دوباره پر می کند و برای مبارزه با نئوپلاسم ها مفید است.

انجیر با شیر گرم به سرفه خشک کمک می کند. مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی آن را به ابزاری ضروری برای کسانی که در حال بهبودی پس از بیماری یا جراحی هستند تبدیل می کند.

زردآلو خشک عملکرد سیستم قلبی عروقی، کبد و لوزالمعده را عادی می کند، هضم را بهبود می بخشد، بدن را از سموم و سموم دفع می کند و سطح کلسترول را کاهش می دهد.

برای مغز مفید است، ایمنی را بهبود می بخشد، تولید کلاژن و اسید هیالورونیک را فعال می کند از پیری پوست جلوگیری می کند. کامکوات یک آنتی اکسیدان قوی و منبع ویتامین C است.

ایمنی را بهبود می بخشد، با عفونت ها و انگل ها مبارزه می کند، نمک ها و سموم را از بین می برد، از عملکرد قارچ ها جلوگیری می کند و باکتری ها را از بین می برد و به مبارزه با عفونت ها کمک می کند. کامکوات برای جلوگیری از سکته مغزی، در بیماری های سیستم عصبی، برای از بین بردن استرس و تنش استفاده می شود.