خرید ست حوله نوزاد و نگهداری آن به عنوان یادگاری بسیار زیبا و با احتیاط خواهد بود و می توان آن را سفارش داد یا در فروشگاه کودکان پیدا کرد تا  وقتی کودک بزرگ شد، از دیدن حوله نوزاد با نام خود خوشحال می شود.

حوله کلاهدار اغلب با گوش های سرگرم کننده تزئین می شود که برای کودکان در تمام سنین جذاب است. رنگ حوله برای یک نوزاد تازه متولد شده یا یک کودک بزرگتر باید ضعیف باشد.

سایه های پاستلی، روشن یا سفید مناسب ترین هستند، زیرا در این محصولات رنگ کمتر می تواند باعث واکنش آلرژیک شود.

ویژگی های مراقبت

جدا از این که حوله باید کاملاً جا بیفتد، باید به درستی از آن مراقبت کرد و استفاده نادرست، تمیز کردن یا خشک کردن حوله ها می تواند باعث شود کودک شما واکنش آلرژیک یا بیش از حد حساس داشته باشد، حتی به یک محصول مورد علاقه قبلی.

ست حوله نوزاد

قبل از استفاده از پارچه ای که برای اولین بار خریداری کرده اید، باید آن را بشویید و در حال حاضر و در آینده بهتر است از “شستشوی ظریف” با دو آبکشی استفاده کنید و دمای آب را روی 60 درجه تنظیم کنید، با سرعت 800 دور در دقیقه بچرخانید.

از پودرها، ژل ها و نرم کننده های مخصوص لباس نوزاد استفاده کنید و آنها را می توان در بخش های کودکان یا فروشگاه های لوازم آرایشی یافت و روی هر بسته نوشته شده است که محصول در چه سنی قابل استفاده است.

اگر بعد از اولین شستشو، حوله نرمی خود را از دست داد، رنگ باخت، زبر شد یا رنگ آن کمرنگ شد، نباید از آن استفاده کنید.

لازم است حوله ها را اتو کنید اما در دمایی که بیش از 150 درجه نباشد و اتو کردن بهترین راه برای ضدعفونی کردن لباس کودک است.

حوله های خشک شده با لباس بافتنی در داخل بلند هستند، بنابراین وقتی لکه ظاهر می شود، لازم نیست بلافاصله کل بوم را بشویید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *