تولید کننده کود شیمیایی سفید و سیاه در کشور تامین کننده بخشی از نیاز داخلی به این محصولات می باشد. کود های مورد استفاده در بخش کشاورزی به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • کود آلی یا ارگانیک
  • کود بیولوژیک یا زیستی
  • کود شیمیایی یا معدنی

مشخصات هر کدام از این کود کشاورزی با یکدیگر متفاوت است و از این رو انتخاب نوع کود و مقدار مصرف آن نیز توسط کارشناسان و مهندسین کشاورزی اعلام می شود.

 

تولید کننده کود و خاک کشاورزی | فروش کود تقویتی با بهترین قیمت

موارد مصرف کود کشاورزی

موارد مصرف کود کشاورزیمهمترین کاربرد کود شیمیایی سیاه برای گندم تقویت خاک و بهبود عملکرد آن است. استفاده از این کود ها موجب باروری خاک و افزایش حاصلخیزی آن می شود. افزایش میزان بازدهی محصول کشاوزی با کاربرد این کود ها افزایش می یابد. از این رو از انواع کود های نام برده شده می توان به میزان مناسب و طبق توصیه مهندسین کشاورزی استفاده نمود. هر کدام از کود های مورد استفاده در زمین های کشاورزی در صورتی  که به مقدار مناسب مورد استفاده قرار گیرد می تواند به عملکرد و تولید محصولات بیشتر کمک نماید.

بزرگترین بازار کود کشاورزی در ایران

بزرگترین بازار کود کشاورزی در ایران

 

انواع کود های کشاورزی در بزرگ ترین کارخانجات تولید کننده صورت می گیرد و برخی از این واحد های صنعتی صادر کننده این محصولات به کشور های دیگر مانند عراق نیز می باشند. به عنوان مثال صادرات کود اوره هر ساله توسط فعالین و تجار این صنعت انجام می شود که ارزآوری قابل توجهی را به همراه داشته است. لیست قیمت کود شیمیایی را می توان از این مراکز فروش و بازار های عرضه کننده دریافت نمود. اطلاعات مربوط به مشخصات کود خوب و همچنین نوع کود مناسب برای خاک نیز از طریق فروشگاه معتبر کود شیمایی قابل دریافت است. در بازار ها و مراکز فروش انواع عرضه عمده و جزیی صورت می گیرد که طبق نیاز به این محصول تعیین می شود.

قیمت کود و خاک در صنعت کشاورزی چقدر است؟

قیمت کود و خاک در صنعت کشاورزی چقدر است؟یکی از محصولات مورد استفاده در صنعت کشاورزی، کود و خاک است. این کود ها با قیمت مشخص و نوع متفاوت عرضه می شوند که هر کدام خواص و کاربرد مخصوص به خود را دارند. قیمت این محصولات را فاکتور های مختلفی از جمله میزان عرضه و تقاضا و همچنین مقدار و حجم خرید آن تعیین می کنند. خرید عمده و جزیی انواع کود های کشاورزی نیز عاملی دیگر در تعیین قیمت این محصول می باشد. در زمین های بزرگ کشاورزی خرید عمده بهترین روش خرید است که خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد بود.

پرفروش ترین کود شیمیایی

پرفروش ترین کود شیمیایییکی از پر فروش ترین انواع کود های شیمیایی، کود اوره است. این کود به دلایل زیر در فهرست پر فروش ترین های این محصول قرار گرفته می گیرد:

  • ارزان و مقرون به صرفه
  • حلالیت زیاد در آب
  • در دسترس و فراوان
  • راحتی استفاده

برای تهیه این کود اوره به مقدار مناسب می توان توجه به نوع خاک و میزان حاصلخیزی آن از اهمیت خاصی برخوردار است. از این رو می توان برای خرید مقدار  و کود مناسب با مهندسین کشاورزی مشاوره نمود تا بتوان استفاده بهینه ای از آن داشت. علاوه بر کود اوره کود های ازت، کلسیم، فسفر، پتاس و منیزیم از جمله کود های پر مصرف یا ماکرو المنت می باشند که این کود ها نیز در فهرست پر فروش ترین ها قرار دارند.

لیست قیمت روز کود شیمیایی

لیست قیمت روز کود شیمیایی

 

کود های شیمیایی در انواع پر مصرف و کم مصرف تولید می شوند که لیست قیمت هر کدام از آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. فروشگاه معتبر کود شیمیایی نوعی مرکز دریافت اطلاعات در مورد قیمت انواع کود های شیمیایی می باشد. عرضه کود شیمیایی در کشور به صورت بسته بندی شده در کیسه یا به شکل فله صورت می گیرد که هر کدام دارای مشتریان خاص خود می باشد. از این رو قیمت خرید این کالا در هر کدام از این موارد متفاوت است و در خرید های بالا خرید عمده بهترین روش خرید می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *