کفش ها شاید مهمترین بخش لباس باشند. در واقع این کفش است که لباس را وزیر یا ننگ می کند. تصور کنید که زیر شلوارک خود یک ترکیب کفش کلارک انگلیس با پنجه صاف بسازید؟ چقدر خنده دار خواهد بود؟ کفش‌ها از نظر کامل کردن لباس‌ها به این مهم هستند.

از بین مدل ها و نام های کفش مردانه، کفشی که می خواهم ابتدا به شما معرفی کنم، کفش کلارک انگلیس است. در واقع، این کفش شاید شیک ترین کفش از نوع بند کفش باشد. بنابراین کفش کلارک انگلیس چیست؟

در واقع کفش کلارک انگلیس کفش هایی با سیستم بند بسته هستند. فاصله بین یقه های توری در بالا و دو طرف کفش بسیار کم است، قسمت پایینی این یقه ها مجاور یکدیگر بوده و زبانه کفش تقریباً دیده نمی شود.

کفش کلارک انگلیس از نوع کفش است و مهم ترین ویژگی این کفش بر خلاف سایر بند کفش ها متفاوت بودن سیستم بند است.

کفش های دربی به طور کلی کفش هایی از نوع کفش کلارک انگلیس هستند. با این حال، مهم ترین تفاوت با کفش کلارک انگلیس، سیستم بند است.

در واقع، کفش های آکسفورد دارای سیستم بند بسته هستند، در حالی که کفش های دربی دارای سیستم بند باز هستند. این باعث می شود که فاصله بین یقه های توری در قسمت بالای کفش و دو طرف آن بیشتر برجسته شود.

مدل های کفش آکسفورد و مدل های کفش دربی به طور کلی شبیه به یکدیگر هستند. در واقع کفش های دربی مدل نوک بال نیز دارند. کفش های آکسفورد مدل نوک بال نیز دارند.

کفش های بند راهبان به طور خلاصه نوعی «کفش بدون بند و سگک دار» هستند. در این نوع کفش به جای بند از یک، دو یا سه سگک استفاده می شود.

کفش های بند مونک از کفش های دربی و آکسفورد اسپرت ترند. بنابراین اگر قصد دارید یک ترکیب کت و شلوار اسپرت بسازید، بهتر است مدل کفش بند راهبان را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *