سنگ مصنوعی حیاطی یک پوشش سازگار با محیط زیست است که می تواند یک سطح سنگ را تقلید کند. می توان آن را با تزئینات تزئینی تکمیل کرد پانل ها یا آجرکاری ها افزودنی عالی برای تقریباً هر سبک داخلی خواهند بود.

در صورت لزوم، رنگ را می توان به مخلوط اضافه کرد تا سایه خاصی به دست آید. و اگر آن را به گچ که هنوز خشک نشده اضافه کنید، می توانید اثر سایش را دریافت کنید. آجر صاف و سنگ بافت با گچ ترکیب شده است.

سنگ مصنوعی یک ماده سازگار با محیط زیست، زیبا و بادوام است که به شما امکان می دهد هر خانه ای را بهتر کنید. ممکن است به اندازه واقعی نجیب نباشد، انتخاب گسترده تری از تن و رنگ می دهد.

اتاقی که با سنگ مصنوعی تزئین شده است، جلب توجه می کند و لذت می برد. با این حال، شایان ذکر است که سنگ دارای لهجه است، بنابراین، هنگام استفاده از سایر مواد تکمیل شده در فضای داخلی، باید سایه های خنثی تر و لکه های غیر متضاد باشد.

سنگ

این را باید هنگام تعمیر آپارتمان با سنگ مصنوعی به خاطر بسپارید. ایجاد ایده های دیوار باغ سنگی که به نظر می رسد برای نسل ها وجود داشته است، نیاز به دقت و توجه به جزئیات دارد.

علاوه بر ایجاد یک ویژگی خیره کننده که پر از شخصیت است، می تواند به سرعت به خانه حشرات، پستانداران کوچک و پرندگان وحشی تبدیل شود و تنوع زیستی و گرده افشان ها را به شکوفایی تشویق کند.

سنگ مصنوعی حیاطی علاوه بر ظاهر زیبا و حسادت‌انگیزشان، می‌توانند به رشد گیاهان حساس و گرمسیری نیز کمک کنند.

چه شکوفه های نیمه گرمسیری مانند هیبیسکوس، آگاپانتوس یا زنجبیل یا میوه های نرم از آب و هوای گرمتر (به انجیر، هلو و شلیل فکر کنید)، رشد گیاهان در پناه دیوار سنگی که گرما را از خورشید ذخیره و منتشر می کند، باعث تشویق ریشه می شود.

رشد، تولید و رشد ساقه و کمک به شکوفه دادن گل ها و رسیدن میوه ها. چیزی که باغبان های آشپزخانه ویکتوریایی به خوبی درباره آن می دانستند.

در نیمکره شمالی، دیوارهای رو به جنوب بیشترین گرما را به خود اختصاص می دهند، اما فقط حواستان باشد که گیاهان جوان را به خوبی آبیاری کنید، زیرا دیوارهای بلند سایه های باران بزرگی ایجاد می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *