این فریم عینک دیور و عینک‌های آفتابی محبوب برای عینک‌هایی هستند که استحکام، سبک، راحتی و انعطاف‌پذیری را ارائه می‌کنند.

استات یک پلاستیک گیاهی است که از خمیر چوب و الیاف پنبه طبیعی ساخته شده و از لایه های سلولز جوش داده شده تشکیل شده است و این قاب‌ها از ورقه‌های پلاستیکی شکلی ساخته شده‌اند که برش داده شده، شکل داده شده و صیقل داده شده‌اند.

ساخت فرآیند استات نسبت به قاب های پلاستیکی سنتی بیشتر طول می کشد زیرا به جای استفاده از یک قالب پلاستیکی نیاز به ترکیب چند لایه دارد.

بر خلاف محصولات مبتنی بر پترو، سازگار با محیط زیست است و این ماده ای ایده آل برای افراد دارای پوست حساس و آلرژیک است زیرا ضد حساسیت است. استفاده از بالاترین درجه استات سلولز موجود برای دستیابی به بالاترین کیفیت ضروری است، زیرا هرچه کیفیت استات بالاتر باشد، قاب روشن تر و شفاف تر به نظر می رسد.

فریم عینک

عینک آفتابی فریم استات چیست؟

از آنجایی که عینک های آفتابی استات ترموپلاستیک هستند، می توان آن ها را گرم کرد و خم کرد تا کاملاً روی صورت قرار بگیرند و مدل های مردانه عینک آفتابی فریم استات با ساختار فیبری قوی و سخت که به سختی شکسته می شود، گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که به دنبال دوام طولانی مدت هستند.

از طرف دیگر عینک آفتابی زنانه با فریم استات برای کسانی که دوست دارند با پوشش براق و حس صاف خود رنگی به استایل خود اضافه کنند ایده آل است و این واقعیت که استات یک ماده سازگار است، یافتن فریمی متناسب با سبک شما را در بین مدل های عینک آفتابی مردانه و زنانه آسان می کند.

مدل های عینک آفتابی تخفیف دار استات با گزینه های نامحدود ارائه می شود و به لطف طیف گسترده رنگ ها و طرح های مواد استات، شیک ترین عینک های آفتابی را می توان به راحتی در میان این فریم ها یافت و فریم های استات به دلیل عمق، غنا و زیبایی که به عینک آفتابی زنانه اضافه می کنند بسیار محبوب هستند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *