در اینجا منابعی وجود دارد که اخیراً در مورد مزایای یادداشت برداری با کاغذ و خودکار/مداد مرور کردم. من همچنین یک غذای آماده از هر کدام قرار دادم.

من فواید استفاده از نوت‌بوک‌های کاغذی را برای دانش‌آموزان از نزدیک دیده‌ام، اما حدس می‌زنم در زمانی که نوت‌بوک‌های دیجیتال در حال افزایش است، به اطمینان نیاز داشتم. یکی از اهدافی که در آینده دارم این است که از دفتر یادداشت استفاده کنم تا دانش‌آموزان را تشویق کنم که افکار خود را به صورت نوشتاری به شیوه‌ای متداول‌تر و کم خطرتر ثبت کنند.

دفتر نوشتن ابزاری است که بسیاری از نویسندگان برای ثبت افکار خلاقانه از آن استفاده می کنند. نوت‌بوک‌های نوشتاری اشکال و اندازه‌های مختلفی دارند – دفترهای ترکیب‌بندی، دفترچه‌های مارپیچ، دفترچه‌های صحافی، جلد نرم و جلد سخت، سیم‌بند، دفترچه یادداشت، کاغذ خط‌دار، کاغذ طراحی، ژورنال‌های چرمی و موارد دیگر- و هیچ نوع دفتری بهترین دفتر برای نویسندگان نیست.

 

تنها چیزی که اهمیت دارد این است که یک نوع دفتر کلاسوری تندیس یادداشت فیزیکی است که نویسنده با خود حمل می کند و از آن برای نوشتن، طوفان فکری، ابله سازی، یادداشت روزانه، تهیه فهرست کارها و یادداشت برداری استفاده می کند.

مزیت نگهداری دفترچه یادداشت

یک دفترچه یادداشت می تواند یک دارایی فوق العاده برای زندگی نویسندگی شما باشد. در اینجا چند دلیل برای شروع استفاده از یکی وجود دارد:

1. برای پیگیری ایده های خود : دفترچه یادداشت نویسنده مکانی عالی برای نگه داشتن تمام افکار شما در یک مکان است. می توانید از آن برای یادداشت ایده های جدید یا گسترش ایده های قدیمی استفاده کنید. وقتی زمان طرح رمانتان فرا می رسد ، می دانید که برای ایده ها به کجا بروید.

2. برای باز کردن قفل خلاقیت خود : حریم خصوصی یک دفترچه یادداشت کاغذی به شما این امکان را می دهد که نوشته خود را آزمایش کنید و دیگر نگران درست کردن همه چیز نباشید. می توانید از دفترچه یادداشت است.

خود برای تهیه فهرست، نقاشی، جمع آوری بریده روزنامه استفاده کنید—هر کاری که می خواهید انجام دهید. این نوع فضای نامحدود چیزی است که به مغز شما اجازه می دهد ایده های خلاقانه جدید را کشف کند.

3. برای یادآوری اینکه شما یک نویسنده هستید : حتی اگر دفتر نوشتن خود را در طول روز بسته نگه دارید، به عنوان یک یادآوری ملایم اما مداوم از هنر شما عمل می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *