لوبیا درختی شیرین جایگزین انسولین در دیابتی ها شد

یک سایت آفتابی را انتخاب کنید. درختان بادام برای رشد به فضای کافی نیاز دارند زیرا ارتفاع آنها تا 30 فوت می رسد. نهال خود را در فاصله 15 تا 20 فوتی از ساختمان ها، خطوط برق و سایر درختان بکارید. درختان بادام برای رشد به آفتاب کامل و خاک لومی با زهکشی خوب نیاز دارند.

نهال خود را آماده کنید. راه اندازی بادام درختی شیرین برای موفقیت قبل از اینکه حتی در زمین باشد شروع می شود. با استفاده از شیلنگ باغچه، ریشه نهال را اسپری کنید تا مطمئن شوید که هیدراته شده و ریشه ها با خاک تماس خوبی دارند.

سوراخ خود را حفر کنید. سوراخی را به اندازه کافی عمیق حفر کنید تا سیستم ریشه گیاه خود را در خود جای دهد. اگر درختی با ریشه لخت یا در ظرفی خریداری کرده اید، سوراخ خود را به اندازه کافی عمیق حفر کنید تا با عمق کاشته شدن درخت شما در مهد کودک مطابقت داشته باشد .

به احتمال زیاد 18 تا 24 اینچ. برای اطمینان از اینکه سوراخ شما به اندازه کافی عمیق است، گیاه را به آرامی داخل آن قرار دهید و ریشه ریشه را محکم به کف آن بچسبانید. اگر پایه بالای سوراخ باقی می ماند، آن را به زور عمیق تر نکنید. ریشه ریشه حساس است و به راحتی با دست زدن یا پیرایش تهاجمی آسیب می بیند.

درخت خود را بکارید. نهال خود را در مرکز سوراخ قرار دهید و آن را با خاک با زهکشی خوب پر کنید. خاک را محکم بکوبید تا هوای اضافی در حین پر کردن از بین برود. بلافاصله نهال خود را با حداقل یک گالن آب آبیاری کنید. برای کمک به حفظ رطوبت خاک، یک لایه مالچ در اطراف پایه درخت قرار دهید.

شاخه های کوچک را هرس کنید. شاخه های کوچک نزدیک پایه درخت را کوتاه کنید. درختان جوان به هرس نیاز دارند تا تمام رشد خود را روی تنه و شاخه های خود متمرکز کنند. صبر و حوصله به خرج دهید. دوره خواب درخت بادام از زمان جوانه زدن تا باردهی حدود 5 سال طول می کشد، بنابراین اگر در چند سال اول آجیل روی درخت شما ظاهر نشد، نگران نباشید.