اگر فضای کافی در راهرو وجود ندارد و نشستن روی صندلی ها ناراحت کننده است، باید به خرید یک مبل راحتی شیک کوچک نیز فکر کنید.

در این صورت مبل های تاشو به کارتان خواهند آمد.

مبل هایی با کشوهای اضافی برای نگهداری یا قفسه هایی برای گل ها بسیار محبوب هستند. آشپزخانه ها در آشپزخانه، یک مبل کوچک نیز اضافی نخواهد بود.

بسیاری از مردم دوست دارند در حالت خوابیده غذا بخورند، یا چای بنوشند، کتاب بخوانند و در عین حال تماشای ظرف در حال آماده شدن روی اجاق گاز باشند.

به خصوص برای آشپزخانه ها مینی مبل هایی با روکش چرمی تولید می شود.

مبلمان روکش شده با ابعاد جمع و جور برای راحت تر و دنج تر کردن لژیا مفید است. باعث صرفه جویی در فضا و ایجاد مکان دیگری در آپارتمان برای استراحت و کار با لپ تاپ می شود.

کشوهای اضافی ظرفیت ذخیره سازی عالی خواهد بود. یک مینی مبل برای هدیه دادن بسیار مناسب است، زیرا می توان آن را به راحتی در اتاق جابجا کرد و حتی در تابستان آن را به بیرون از خانه برد.

مبل

کارآفرینان مبل های جمع و جور برای دفاتر، رستوران ها و کافه ها می خرند. مزایای بیشتری تولید کنندگان سعی می کنند تا مینی مبل ها را تا حد امکان مفید و چند منظوره بسازند و به آنها موارد زیر را عرضه می کنند.

کشو یا کشوهای مخفی،  این ظروف را می توان مطابق با ویژگی های اتاقی که مبل در آن قرار دارد استفاده کرد.

در مهد کودک، می توانید اسباب بازی ها یا ملافه ها را در کشوها، در راهرو کفش یا لباس بیرونی، در آشپزخانه ظروف به ندرت استفاده کنید.

دسته های چوبی جامد، تکیه دادن به چنین تکیه گاه ها و همچنین قرار دادن فنجان ها و بشقاب ها راحت است.

برخی از مدل‌های مبل مجهز به قفسه‌های اضافی در پشت هستند که مهمانداران از آن برای نگهداری کتاب، مجسمه یا گیاهان داخلی استفاده می‌کنند.

بالش های اضافی، آنها مبل را نه تنها راحت، بلکه از نظر ظاهری نیز جذاب می کنند.

چنین بالش هایی مخصوصاً برای مدل های تاشو مبلمان وبهلسترد که به عنوان تخت استفاده می شود بسیار مهم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *