همانطور که قبلا ذکر شد، خمیر نقره برای ساخت پنل های خورشیدی استفاده می شود. کنتاکت‌های خمیر نقره‌ای که روی سلول‌های فتوولتائیک چاپ می‌شوند، جریان الکتریکی را جذب و حمل می‌کنند. این جریان زمانی تولید می شود که انرژی خورشید بر لایه نیمه هادی سلول تأثیر می گذارد. سلول های فتوولتائیک یکی از سریع ترین کاربردهای نقره هستند.

بازتاب پذیری نقره به آن نقش دیگری در انرژی خورشیدی می دهد. انرژی خورشیدی را به کلکتورهایی منعکس می کند که از نمک برای تولید برق استفاده می کنند در این میان نگاهی به نقاشی با رنگ روغن داشته باشیم.

انرژی هسته ای نیز از نقره استفاده می کند. فلز سفید اغلب در میله های کنترل برای جذب نوترون ها و کاهش سرعت شکافت در راکتورهای هسته ای استفاده می شود. قرار دادن میله های کنترل در هسته هسته واکنش را کند می کند، در حالی که برداشتن آنها سرعت آن را افزایش می دهد.

کاربرد نقره در لحیم کاری و لحیم کاری
لحیم کاری و لحیم کاری از استحکام کششی و شکل پذیری بالای نقره برای ایجاد اتصالات بین دو قطعه فلزی استفاده می کند. لحیم کاری در دمای بالای 600 درجه سانتیگراد و لحیم کاری در دمای کمتر از 600 درجه سانتیگراد انجام می شود. ضایعات نقره را می توان در لحیم کاری و لحیم کاری استفاده کرد زیرا این فرآیندها به نقره بسیار خالص نیاز ندارند در این میان نگاهی به نقره فروشی اصفهان داشته باشیم.

لحیم کاری و لحیم کاری اتصالات محکمی را برای همه چیز از دریچه های گرمایش و تهویه مطبوع گرفته تا لوله کشی ایجاد می کند. خواص ضد باکتریایی نقره و غیر سمی بودن آن برای انسان، آن را به جایگزینی عالی برای پیوندهای مبتنی بر سرب بین لوله های آب تبدیل کرده است.

کاربرد نقره در تولید مواد شیمیایی
نقره به عنوان یک کاتالیزور برای تولید دو ماده شیمیایی مهم عمل می کند: اتیلن اکسید و فرمالدئید. از اکسید اتیلن برای تولید پلاستیک های قالب گیری شده مانند دسته های پلاستیکی و پلاستیک های انعطاف پذیر مانند پلی استر استفاده می شود. همچنین یک عنصر اصلی در ضد یخ است. فرمالدئید برای ساخت پلاستیک جامد و رزین و به عنوان یک پوشش محافظ استفاده می شود. همچنین به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده و مومیایی کننده استفاده می شود. نقره به عنوان یک کاتالیزور، سرعت واکنش ها را بدون استفاده از آن افزایش می دهد.

استفاده از نقره در سکه و سرمایه گذاری
نقره به طور سنتی، همراه با طلا، به عنوان فلز مورد استفاده در سکه ها استفاده می شده است. نقره به عنوان یک فلز گرانبها کمیاب و ارزشمند است و آن را به یک ذخیره مناسب ثروت تبدیل می کند. در گذشته، مردم ثروت خود را به صورت سکه های نقره جمع می کردند در این میان نگاهی به نگهداری طلا در فویل آلومینیوم داشته باشیم.

امروز، آنها در شمش نقره با درجه سرمایه گذاری سرمایه گذاری می کنند. این که نقره خورده نمی شود و فقط در دمای نسبتاً بالا ذوب می شود به این معنی است که می تواند ماندگاری داشته باشد و درخشندگی بالایی که دارد باعث جذابیت آن می شود. چکش خواری آن نقره را به انتخاب خوبی برای طراحی و ضرب پول محلی تبدیل می کند.

به وفور بیشتر و در نتیجه ارزانتر از طلا، نقره بیشتر به عنوان ارز مورد استفاده قرار گرفته است. نقره چندین هزار سال قبل از میلاد استخراج و در تجارت استفاده می شد و برای اولین بار صدها سال قبل از میلاد در منطقه مدیترانه به سکه های نقره ضرب شد. تا قرن بیستم، بسیاری از کشورها از استاندارد نقره یا طلا استفاده می کردند که با وجود طلا یا نقره در خزانه، از ارزش پول پشتیبانی می کرد. امروزه کشورها از فلزات ارزان‌تر مانند مس و نیکل برای تولید سکه استفاده می‌کنند و به جای استاندارد طلا یا نقره، از ارز فیات استفاده می‌کنند که در آن مقررات دولتی ارزش را کنترل می‌کند.

با این حال، نقره ارزش خود را به عنوان یک کالا حفظ می کند. بسیاری از افراد سرمایه گذاری در نقره را از طریق ابزارهای مالی، مانند سهام و صندوق های سرمایه گذاری مشترک، یا با خرید و ذخیره 99.9 درصد شمش نقره خالص، سکه یا مدال انتخاب می کنند. کشورها گاهی سکه‌های نسخه کلکسیونی نقره تولید می‌کنند که آن‌ها را با قیمتی بیشتر از ارزش نقره‌ای که برای ساخت سکه استفاده می‌شود به خریداران می‌فروشند در این میان نگاهی به نگهداری زیتون برای مدت طولانی داشته باشیم.

  • منابع:
  1. The Many Uses of Silver
  • تبلیغات:
  1. بررسی خصوصیات مورفولوژیکی فلفل دلمه ای
  2. با روش های زیر ایده هایی جدید برای کارآفرینی پیدا کنید!
  3. نهال در اکوسیستم چه نقشی دارد؟
  4. کشف گونه ای از دکمه ای سحرآمیز در اتریش!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *