6 زمینه اصلی وجود دارد که انجام آنها بدون استفاده از گونی پلاستیکی رنگی به سادگی غیرممکن است، زیرا چنین ظروفی ارزان، قابل اعتماد و استفاده آسان هستند.

بنابراین، اجازه دهید هر یک از مناطق را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم. و در صورت داشتن هر گونه مشکل در انتخاب یک محصول خاص، همیشه می توانید از مدیران شرکت ویال کمک بخواهید.

شرکت های کشاورزی به طور فعال از کیسه های پلی پروپیلن در طول دوره برداشت، به ویژه برای محصولات غلات استفاده می کنند. آنها همچنین غلات، دانه های مختلف، سبزیجات و میوه ها را ذخیره می کنند و کودهای معدنی می خرند.

با توجه به اینکه پارچه پلی پروپیلن نفس می کشد، کودها را می توان بیش از یک سال ذخیره کرد. نکته اصلی در هوای آزاد نیست، زیرا با گذشت زمان ساختار PP می تواند به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش فرو بریزد.

شرکت ما کیسه هایی را از مواد اولیه اولیه تولید می کند، بنابراین محصولات غذایی را می توان بدون ترس در آنها ذخیره کرد.

هر دسته با گواهی های کیفیت ویژه همراه است اسنادی که نشان دهنده رویکرد مسئولانه و حرفه ای به فرآیند تولید، استفاده از مواد اولیه اثبات شده است.

خرده فروشی و عمده فروشی: امروزه شرکت ها و سازمان های فعال در زمینه تجارت خرده فروشی، خرده فروشی کوچک و عمده فروشی، می دانند که بهتر است کیسه های پلی پروپیلن خریداری کنند تا اینکه به فکر انتخاب ظروف بسته بندی دیگر باشند.

آنها به طور کامل با الزامات خود مطابقت دارند، سازگار با محیط زیست، مقاوم در برابر پارگی، ظرفیت متفاوتی دارند. برای هر محصول، مطمئناً نوع بهینه کیسه پلی پروپیلن وجود دارد: برای قطعات کوچک ظروف با ظرفیت 5 تا 10 کیلوگرم، برای خرید یا فروش عمده کیسه های تا 50 کیلوگرم وجود دارد.

همچنین می توانید به راحتی کیسه هایی با ظرفیت افزایش یافته و اندازه های غیر استاندارد خریداری کنید. کیسه های بزرگ (ظروف نرم) برای جابجایی بارهای بزرگ وجود دارد.

تولید و تامین مصالح ساختمانی، تهیه تیم های تعمیراتی با ماسه، سیمان، شن، خاک رس منبسط شده، آهک و غیره، جمع آوری نخاله های ساختمانی پس از اتمام کار اینها تنها بخش کوچکی از کارهایی است که با کمک حل می شود.

از کیسه های پلی پروپیلن برای بسته بندی، می توانید تقریباً هر محصولی را انتخاب کنید: از کوچکترین تا اندازه های غیر استاندارد.

چرا استفاده از کیسه های پلی پروپیلن در ساخت و ساز و تعمیر بهتر است؟ در مرحله اول، آنها در ذخیره سازی، حمل و نقل، بلند کردن به طبقه مورد نظر، تخلیه راحت هستند.

ثانیاً ساختار پارچه به گونه ای است که محتویات را از ریختن و آلودگی محافظت می کند. ثالثاً، مصالح ساختمانی یا زباله در کیسه ها بسیار سریعتر از مواد مشابه به صورت فله در حمل و نقل بارگیری می شوند. و یک دلیل دیگر اغلب از چنین ظروفی استفاده مجدد می شود که هزینه های مالی را کاهش می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *