مقوا در واقع یک ماده بسیار پرکاربرد است که به شما نیاز دارید در سبک ها و انواع موجود وجود دارد.

یکی از محبوب ترین کاربردهای مقوا در بسته بندی است. مقوا را می توان با مقاومت ها، وزن ها، عرض های مختلف تنظیم و تطبیق داد. بنابراین، برای توابع تقریباً بی نهایت استفاده می شود.

هنگام انتخاب بسته بندی مقوایی، ویژگی هایی وجود دارد که به شما در تصمیم گیری کمک می کند. وزن کالایی که مقوا برای بسته بندی استفاده می شود مهم است. همچنین آیا تحت شرایط قرار می گیرد؟

در این صورت، می توانید با لمینیت یا سایر روش های محافظت از آن را در برابر آسیب دیدن در شرایط در نظر بگیرید.

در نهایت: چاپ. چاپ بر روی برخی از انواع مدلهای کارتن امروز آسانتر از سایر مقواها است، بنابراین توجه به آن بسیار مهم است.

در اینجا سیزده نوع بسته بندی مختلف مقوایی و موارد استفاده از آنها ارائه شده است:

یک ماده سه لایه، تخته فیبر موجدار از یک بیرون صاف در هر طرف، با یک لایه موجدار در مرکز به نام فلوت تشکیل شده است. این مرکز مواج برای قوی‌تر کردن مواد کار می‌کند و به آن اجازه می‌دهد اجسام سنگین‌تر را بدون خم شدن یا تا شدن نگه دارد.

 

تخته فیبر راه راه در ضخامت های مختلفی وجود دارد تا بسته به نیاز بسته بندی، مقواهای محکم تر یا کم استحکام بیشتری داشته باشند. اندازه تخته فیبر راه راه معمولا با حروف نشان داده می شود. اندازه بر اساس عرض و فرکانس امواج در لایه فلوت در وسط است. برای مثال فلوت B سه میلی متر، فلوت A پنج میلی متر و فلوت C چهار میلی متر است.

تخته تک رو مقوای راه راه است که در طرف دیگر لایه فلوت، دومین قطعه مستقیم را ندارد. این نوع بسته بندی مقوایی اغلب برای جدا کردن اقلامی که در یک جعبه قرار می گیرند استفاده می شود تا در حین حمل و نقل به هم نخورد یا شکسته نشوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *