تخمه کدو گوشتی خود را امسال ذخیره کنید و دانه های کدو تنبل بو داده را برای یک میان وعده سالم و ترد درست کنید. اگر در حال حکاکی یک فانوس جک هستید، پس خوبی های درون آن را هدر ندهید، این راهنمای گام به گام آسان را دنبال کنید و با یک تخفیف ویژه پاداش خواهید گرفت!

چگونه تخمه کدو را برشته کنیم – امسال دانه های کدو تنبل خود را ذخیره کنید و برای یک میان وعده سالم و ترد، تخمه کدو تنبل بو داده درست کنید.
چه در حال حکاکی صورت های شبح وار کدو تنبل هالووین باشید یا از ابتدا پوره کدو تنبل خانگی درست کنید، فراموش نکنید که دانه های خوراکی را در داخل آن ذخیره کنید! خاطره خوبی از دوران کودکی داشتم از معلم مدرسه ابتدایی ام که به کلاس ما نشان می داد چگونه دانه های کدو تنبل را بعد از ساختن جک-او-لنترن در فر توستر برشته کنیم. این دستور غذای سالم به راحتی در خانه درست می شود و یک پروژه سرگرم کننده برای مشارکت دادن بچه ها است.

نحوه تفت دادن تخمه کدو دو آتیشه
دانه ها را بیرون نریزید! با چند مرحله ساده یک میان وعده خوشمزه و سالم درست کنید تا به هر لقمه طعم و بافتی مقاومت ناپذیر بدهید. تخم کدو از دو قسمت تشکیل شده است. پوسته کرم رنگ و هسته یا پپیتا که به رنگ سبز زیتونی است. هر دو خوراکی هستند، بنابراین با تفت دادن کل دانه و بهره مندی از حداکثر فواید تغذیه ای اشتباه نکنید.

مرحله 1: دانه ها را بردارید
یک صافی تخم کدو شسته شده
از یک قاشق بزرگ یا قاشق بستنی استفاده کنید تا پالپ داخلی، الیاف رشته‌ای و دانه‌های خام در هم پیچیده را از کدو تنبل جدا کنید. دانه های حاصل از حکاکی کدو تنبل و کدو تنبل خوراکی هستند. بسته به اندازه کدو تنبل شما، محصول کم و بیش تری خواهید داشت. دستور تهیه تخمه کدو تنبل من از یک کدو تنبل 3 پوندی استفاده می کند که برای تهیه یک پای کدو تنبل خوشمزه از آن پوره کدو حلوایی خانگی درست کردم.

مرحله 2: بذرها را بشویید و خشک کنید
یک دسته تخمه کدو پوست نازک را در یک حوله سفید خشک کنید
دانه ها را داخل آبکش بریزید، بشویید و تفاله باقی مانده روی دانه ها را بردارید. اگر مقداری گوشت باقی بماند اشکالی ندارد. اطمینان حاصل کنید که دانه ها را تا حد امکان بین یک حوله خشک کنید. این فرآیند به ترد شدن دانه ها در حین بو دادن کمک می کند. هر گونه رطوبت اضافی باعث ایجاد بخار در فر می شود و زمان پخت را طولانی می کند.

مرحله 3: دانه ها را مزه دار کنید
دانه های کدو تنبل چاشنی شده روی یک ورقه پخت
دانه ها را با روغن زیتون، نمک، پودر سیر، پاپریکا و فلفل سیاه در یک کاسه بریزید. مطمئن شوید که دانه ها را جدا کرده و به طور یکنواخت روی یک ورقه کوکی کمی چرب شده پخش کنید تا یکنواخت برشته شود.

مرحله 4: دانه ها را تفت دهید
قاشقی که تخمه کدو درشت بو داده را از روی ورقه پخت بیرون می‌کشد
دانه های کدو تنبل چاشنی شده در دمای متوسط ​​350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتیگراد) به مدت 12 تا 15 دقیقه برشته می شوند و هر 5 دقیقه دانه ها را بریزید تا یکنواخت قهوه ای شوند. وقتی دانه ها رایحه ای آجیلی و رنگ قهوه ای طلایی دادند، آماده هستند!

یک رامکین سفید که دانه‌های کدو تنبل را در فر برشته کرده است
فواید تفت دادن تخمه کدو تنبل
سهولت: از آنجایی که از قبل برای بریدن و برداشتن دانه ها وقت می گذارید، چرا فر را از قبل گرم نکنید و سریع یک میان وعده درست نکنید!
تطبیق پذیری: من مطمئن هستم که انبار شما از قبل با چاشنی ها پر شده است تا ترکیبات منحصر به فرد و خوشمزه ای ایجاد کنید. می توانید از هر ترکیب چاشنی مانند مقداری پودر فلفل قرمز برای گرما، پودر کاری یا زیره برای طعمی خاکی تر یا حتی طعم شیرین با دارچین و شربت افرا استفاده کنید. به راحتی به جای روغن زیتون از روغن گیاهی، کره یا روغن نارگیل استفاده کنید.
تغذیه: خوردن دانه کامل کدو تنبل فیبر و منبع عالی روی از پوسته و مواد مغذی فسفر، پتاسیم، منیزیم و آهن را فراهم می کند. با توجه به پایگاه داده ملی مواد مغذی USDA، در 1 اونس (28 گرم) دانه کدو تنبل تقریباً 126 کالری، 5.3 گرم پروتئین، 5.5 گرم چربی عمدتاً از منابع غیراشباع، 15 گرم کربوهیدرات و 5 گرم فیبر رژیمی تامین می شود.

  • منابع:
  1. How to Roast Pumpkin Seeds
  • تبلیغات:
  1. طلای خالص معادن جهان
  2. زالو برای درمان بیماری های خاص
  3. آجیل فروشی که یک شبه راه صد ساله را پیمود.
  4. فروش مکمل بنزین کاربراتور

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *