قبل از اینکه به برخی از مارک های مورد علاقه من برای مواد شوینده لباسشویی بهتر بپردازیم، بیایید به آنچه در هنگام انتخاب این مارک ها توجه می کنم، نگاه کنیم. همه آنها را می توانید در نظر داشته باشید تا انتخاب های آگاهانه ای داشته باشید.

در اینجا نیز باید توجه داشته باشیم که از برندهایی که محصولات خود را سبز می‌کنند و هیچ کاری برای سبزتر کردن زندگی ما انجام نمی‌دهند اجتناب کنیم.

بنابراین هنگام جستجوی مواد شوینده نانو به دنبال مواد شوینده بدون فسفات، بدون رنگ و زیست تخریب پذیر باشید که از مواد کاملا طبیعی یا مشتق شده طبیعی ساخته شده اند.

ما می خواهیم مطمئن شویم که از لیست لباسشویی مواد شیمیایی مضر موجود در محصولات معمولی اجتناب می کنیم.

 

من مطمئن هستم که فرمول هایی را انتخاب می کنم که در آب سرد نیز کار کنند زیرا استفاده از آب سرد به کاهش مصرف انرژی و ردپای کربن مرتبط با استفاده از ماشین لباسشویی کمک می کند.

فقط با تغییر به آب سرد هنگام شستن لباس ها. فرمول های غلیظ نیز بهترین هستند زیرا به بسته بندی کمتری نیاز دارند.

اجتناب از بسته بندی های پلاستیکی و دستیابی به گزینه های زیست تخریب پذیر نیز بهترین کار است. خرید با ظرف قابل استفاده مجدد خود در فروشگاه مواد غذایی طبیعی محلی شما ایده آل است.

آنها به احتمال زیاد برخی از بهترین مواد شوینده طبیعی غیر سمی، از جمله گزینه های بدون عطر را حمل می کنند.

همچنین بهتر است برندهایی را خریداری کنید که محصولات خود را تا حد امکان نزدیک به ما تولید می کنند. از آنجایی که من در کانادا هستم، محصولاتی را که در کانادا ساخته می شوند، ترجیح می دهم.

من همیشه سعی می‌کنم به محصولاتی بدون ظلم برسم که گیاه‌پسند هستند و از مواد ارگانیک نیز ساخته شده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *