فرش دستباف 6 متری بیجار از نظر زیبایی و کیفیت منحصر به فرد جایگاه برتر جهان را به خود اختصاص داده اند. متأسفانه در سال های اخیر تقلیدهای زیادی در بازار ظاهر شده است، اما همه آنها به طور قابل توجهی پایین تر از نسخه اصلی هستند.

کلاهبرداران به دنبال فروش فرش های تقلبی کارخانه ای به عنوان اصل و تنها دستباف هستند. استودیوی طراحی “فرش سرویس وی آی پی” چندین سال است که با تامین کنندگانی از ایران همکاری می کند، بنابراین ما می توانیم کیفیت بی نظیر محصولات فرش را برای شما تضمین کنیم.

فرش‌های پشمی ایرانی که از ما سفارش داده می‌شوند، سال‌ها شما را با غنای و درخشندگی رنگ‌ها و راحتی بی‌نظیری که برای پای شما فراهم می‌کنند، به وجد خواهند آورد.

فرش‌های قم با ترکیب اصلی سایه‌ها متمایز می‌شوند: پس‌زمینه می‌تواند عاج، قهوه‌ای بژ یا سبز روشن با رنگ فیروزه‌ای باشد. پرز کم دارای بافت ابریشمی دلپذیر است.

قم تنها منطقه ایران است که فرش‌های ابریشمی ایرانی در آن بافته می‌شود که قیمت آن از نخ‌های پشمی یا ترکیبی بالاتر است. معمولاً ابریشم به پشم اضافه می شود تا درخشندگی به فرش بیافزاید یا عناصر تکی طرح را بافند.

فرش های کوم با زیورآلات متنوعی مشخص می شوند. اغلب، تصویر به چندین مربع تقسیم می شود که هر کدام با یک الگوی گل تزئین شده است.

روی فرش‌های ایرانی نایین که از نمونه‌های طرح کلاسیک محسوب می‌شوند، زمینه دارای سایه روشن است و نقش آن می‌تواند سبز روشن، آبی یا سبز روشن باشد.

اساس تصویر تعداد زیادی شاخه های پیچیده در هم تنیده و گل های کوچک است. پنبه نازک به عنوان پایه ای برای بوم استفاده می شود. ترکیب عاج با رنگ های آبی تبدیل به یک “کارت تلفن” واقعی استادان نائین شده است.

از دلایل محبوبیت آنها می توان به نقش و نگار دو رو و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد (قیمت «گلیم» تقریباً نصف فرش سنتی ایرانی است. محصولات بوم های بزرگ با الگوی ساده بزرگ هستند.

مواد مورد استفاده برای آنها پشم غیریکنواخت رنگ شده است. منسوجات داخلی Gabet با تزئینات اصلی و ترکیب غیرمعمول سایه ها متمایز می شوند.

فرش ایرانی در انتخاب فرشی باکیفیت و زیبا با طراحی منحصر به فرد که مکمل و تزئین کننده هر، حتی پیچیده ترین فضای داخلی باشد، پیشرو بوده و باقی می ماند. اما در زمان ما شایسته است که با دقت به خرید و انتخاب فرش ایرانی نزدیک شویم، زیرا تعداد زیادی تقلبی بی کیفیت به فروش می رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *